Rasch, Strana 44

Webová stránka značky: Rasch

Již od 19. století lidé používají tapety, aby ze svých domovů udělali ta nejkrásnější místa na světě. Tapetenfabrik Gebr. Rasch je jedním z průkopníků tohoto období a naše stylové dědictví vytváří krásné umění pro vaše zdi již více než 150 let. Nyní společnost vede pátá generace rodiny Raschů. Bratranci, Dr. Frederik Rasch a Dario Rasch-Schulze Isfort, jsou vedoucími pracovníky, kteří pokračují v tradici, kterou založili zakladatelé společnosti v roce 1861, a to dát místnostem individuální charakter a proměnit je v žádaná místa k pobytu přidáním krásy a lásky k detailu. Značka vždy symbolizovala vysokou kvalitu, sofistikovaný design a neustálé sledování nejnovějších technologií a vývoje v umění tapet. Stát na místě znamená zaostávat, protože nové trendy se po celém světě rodí několikrát do roka. Zohlednění těchto trendů a zároveň vytváření vlastních je pro tuto rodinnou firmu již dlouho osvědčeným a důvěryhodným přístupem. Aby značka rasch zprostředkovala a zjednodušila trendy, zabalila je do snadno pochopitelných stylových konceptů. Ty slouží jako ukazatele, aby milovníci přírody, klasicismu, moderní hipsteři, milovníci mainstreamové kultury a ti, kteří mají rádi krásu, mohli rychle a snadno najít tu správnou tapetu. „Pro nejmodernější a nejefektivnější tapety,“ zněl slib, který zdobil plakáty Rasch v roce 1900 – a platí dodnes. Spolupracujeme se silným týmem 350 zaměstnanců v ústředí v Bramsche a tuto filozofii s nasazením a vášní nadále prosazujeme. Skupina Rasch má také další výrobní závody v Polsku a na Ukrajině a kanceláře v Rusku, Belgii, Nizozemsku, Francii, Velké Británii, Číně a na Ukrajině. Našim tapetám udělujeme pečeť jako znamení naší vášně pro naši práci a naše produkty. Stylizovaná věž, která je součástí kancelářské budovy společnosti, symbolizuje odvahu vyzkoušet něco nového, nikdy se nevzdávat a věřit v produkt. Pečeť také naznačuje spojení mezi tradicí a modernou – základem, na kterém byl od samého začátku postaven úspěch tohoto výrobce tapet. Segmentace rasch Taste, style a ecomotion od Rasch jsou názvy tří segmentů, které tvoří strukturu sortimentu společnosti. Tyto segmenty poskytují zákazníkům jasnost, jednoduchost a snadnost při rozhodování a umožňují prodejcům a dodavatelům poskytovat lepší poradenství. Koncept je k dispozici na pokladních místech, v tištěných médiích a na veletrzích. Segment Taste: Krása pro každého, za všech okolností – pro lidi všech věkových kategorií, milovníky tradic nebo moderny, moderních domovů nebo starých pokladů. Témata jsou snadno pochopitelná a kombinovatelná. Hrají si se známými vzory a jemnými efekty. Patří mezi ně nádherné květinové vzory jako „Florentine II“, realistické potisky v „Passepartout“ a moderní kruhy, které se v nové řadě „My Moments“ objevují nejen na tapetách, ale i na dokonale sladěných dekoračních látkách. Segment Style: Pokoje mohou být příjemné. Ale pokoje mohou být také zážitkem; Mohou vás přenést pryč od utilitární existence? K nádhernému experimentálnímu bydlení! V našich kolekcích Style vypadají věci nádherně třpytivé a jiskřivé. Zde okouzlující barvy jako měď, stříbro a zlato vytvářejí akcenty na sofistikovaných stěnách. A luxusní kolekce jako „Emilia“ z řady Style nás nemohou okouzlit nejjemnějšími materiály, hrami barev a extravagantními jednotlivými kusy. Prodejní myšlenka Dáváme místnostem nejkrásnější okamžiky života – dodáváme vašemu domovu třetí rozměr. Krásu vdechujeme životu s citem a porozuměním.

Stránka 44 z 44 - 1044 položek celkem

Stránka 44 z 44 - 1044 položek celkem